Curs online HR Business Partner
Începând cu anul 2020 multe metode specifice departamentului de Resurse Umane au suferit modificări, unele dintre ele, radicale. Acest curs îți va oferi o incursiune profundă în ceea ce privește importanța unui HR Business Parner în menținerea echilibrului adecvat la nivel de organizație între nevoile acesteia și nevoile angajaților, în vederea atingerii obiectivelor comune.
1.
Înțelegerea rolului de HR Business Partner într-o organizație
Strategia de Resurse Umane are la bază strategia generală a organizației. Pentru a stabili o strategie de Resurse Umane care să se alinieze strategiei companiei, este important ca HR Business Partner-ul să:- Cunoască Viziunea și misiunea acesteia- Să poată defini corect obiectivele pe care trebuie să le atingă- Să elaboreze strategie de Resurse Umane- Cunoască factorii care determină și influențează strategia de Resurse Umane- Cunoască relația dintre strategia de Resurse Umane și strategia afacerii
2.
Definirea și aplicarea funcțiilor manageriale specifice rolului de HR Business Partner
La finalul acestui modul vei cunoaște în profunzime: - Ce înseamnă managementul- Care sunt cele 5 funcții manageriale (previziune/planificare, organizare, antrenare/conducere, coordonare, control/monitorizare) și aplicarea lor rolului de HR Business Partner- Care sunt metodele de conducere și coordonare în procesul de desfășurare a activității de Resurse umane în organizație și la nivel de departament- Care este rolul planificării în Resurse Umane, care sunt etapele planificării; definirea obiectivelor și stabilirea priorităților- Care sunt procesele aferente activității de Resurse Umane și importanța decizională aferentă fiecărui proces în parte
3.
Ce presupune structura organizațională
La finalul acestui modul vei putea să identifici și să valorifici:- Tipurile de structuri organizaționale- Vei identifica tipul de structura specific organizației în care lucrezi și abordările specifice acesteia- Factorii care influențează structura organizațională- Elemente specifice unei organigrame și modul corect de realizare a unei organigrame
4.
Procesul de analiză a postului și modul de realizare a fișei de post
După ce vei parcurge acest modul, vei avea cunoștințe solide cu privire la:- Importanța procesului de Analiza Postului - Definirea corectă a Postului la nivel de organizație: ce reprezintă responsabilitățile, sarcinile, acțiunile ocupantului postului- Metodele eficiente de Analiza Postului- Structura unei Fișe de Post- Rolul Fișei de Post în contextul activități de Resurse Umane- Modalitățile de întocmire a Fișei de Post și cui îi revine responsabilitatea întocmirii acesteia
5.
Procesul de Recrutare și Selecție
La finalul acestui modul amplu vei ști să: - Planifici procesulde recrutare. - Utilizezi Fișa de Post și procedurile interne ca surse de informații în procesul de recrutare- Cum influențează cultura organizațională procesul de recrutare?- Utilizezi Instrumente de lucru specifice procesului de recrutare- Să identifici avantajele și dezavantajele recrutării interne și ale recrutarea externă - Care sunt sursele de recrutare și cum să le utilizezi cât mai eficient în cadrul acestui proces- Cum se realizează și ce presupune bugetul, respectiv costul recrutării- Ce presupune procesul de Selecție și etapele acestuia- Cum se realizează Interviul telefonic: avantajele și etapele desfășurării - Cum se realizează interviul prin metode de conectare on-line- Care este importanța Utilizării testelor în procesul de selecție- Care sunt tipurile de întrebări specifice diferitelor stiluri de interviur- Cum să evaluezi interviul de selecție- Cum să realizezi instrumente specifice: rapoarte standardizate, criterii de selecție etc.
6.
Ce reprezintă cultura organizațională și care este rolul acesteia în desfășurarea proceselor de Resurse Umane în organizație
La finalul acestui modul vei dobândi o cunoaștere aprofundată asupra:- Conceptului de Cultura organizațională - Elementelor care influențează cultura organizațională- Comportamentelor angajaților și măsurarea efectului acestora asupra organizației- Identificării și stabili valorilor la nivel de organizație- Rolului leadership-ului în crearea unei culturi organizaționale sănătoase și durabile- Procesului de transformare organizațională
7.
Procesul de evaluare a performanțelor individuale ale angajaților
Urmare a parcurgerii acestui modul vei putea să:- Elaborezi și să ajustezi procedura de evaluare a performanțelor individuale ale angajaților- Stabilești procesul de evaluare a performanțelor individuale ale angajaților- Definești criteriile de evaluare a performanțelor adaptate priorităților afacerii- Stabilești standardele de performanță la nivel de organizație- Stabilești obiectivele evaluării - Stabilești metode adecvate de evaluare la nivel de organizație- Vei afla care sunt erorile posibile în evaluarea performațelor și cum să le eviți sau diminuezi
8.
Procesul de integrare a salariaților - Induction
La finalul acestui modul vei fi familiarizat cu: - Importanța procesului de integrare a noilor angajați în organizație- Elaborarea unui proces corect de integrare și a instrumentelor necesare pentru o bună integrare a noilor angajați- Integrarea eficientă a noilor angajați prin eliminarea blocajelor potențiale în cadrul acestui proces- Realizarea unei proceduri de integrare, a unui plan de integrare și evaluare a integrării- Costurile unei integrări eficiente
9.
Procesul (continuu) de motivare a angajaților
În cadrul acestui modul vei afla:- Ce înseamnă motivarea angajaților- Care sunt metodele de motivare non-financiară a angajaților și cum pot fi aplicate în cadrul organizației- Care sunt teorii motivaționale și cum le putem utiliza în procesul de motivare- Cum să faci diagnoza nivelului de satisfacție a angajaților- Care sunt instrumente de evaluare a gradului de motivare a angajaților- Care sunt semnalele că angajații sunt demotivați- Ce înseamnă quiet-quitting și cum ne asigurăm că diminuăm acest fenomen la nivel de organizație
10.
Dezvoltarea competențelor profesionale ale angajaților
La finalul acestui modul vei ști:- Care sunt prevederile legale în ceea ce privește formarea profesională a angajaților- Să realizezi instrumente de identificare a nevoilor de formare a angajaților- Să realizezi un plan de formare pentru diversele roluri din cadrul organizației- Să realizezi bugetul aferent formării profesionale ale angajaților- Să evaluezi eficiența procesului de formare profesionala a angajaților- Care sunt avantajele și dezavantajele formării interne vs cele ale formării externe- Ce este Coaching-ul. Vom face câteva sesiuni de coaching cu participanții la curs pentru a ne familiariza cu acest instrument.
✅ Durată curs. 32 ore
✅ Investiție curs. 1290 lei
Cursul se va desfășura ONLINE pe platforma Zoom in perioada 14 -24 Octombrie 2024 (Luni - Joi 16,00 -20,00)
✅ Investiția include:
- Suport de curs
- Instrumentele necesare HR Business Partner aferente fiecărui proces
- Consiliere ulterioară din partea formatorului pe spețe întâmpinate de către participanți
- Diplomă de participare
- Scrisoare de recomandare la cerere făcută de către formator
Lectori experimentați
Cursul HRBP este susținut de consultanți experimentați de HR, cu o vastă experiență în organizații publice și private.
—-------------------
Lector curs: Victoria Bulai
despre Victoria Bulai
- peste 7 ani experiență în livrarea de cursuri
- 15 ani experiență în business
A creat peste 100 de articole în domenii de expertiză
- A livrat peste 6000 de ore de training sau consultanță pentru echipe și one to one.
Arii de expertiză : Resurse Umane, Managementul Resurselor Umane, Management, Time Management, Vânzări și Negociere, Comunicare Organizațională, Managementul Conflictelor.
—--------------------------
✅ Număr participanți în grupă
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți
✅ Solicitare Ofertă
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0729478762 sau trimiteți o solicitare la adresa cons@brainsconsulting.ro
📢 Dragi Infirmieri / Îngrijitori vorbitori de limba engleză, avem vești importante pentru voi! 🌍 Vă invităm să participați la webinarul "Welcome Professionals from ROI", care va avea loc vineri, 20 Decembrie, la ora 14:00 (ora României). 👩⚕️👨⚕️ În cadrul acestui eveniment, veți avea ocazia să aflați informații valoroase despre oportunitățile de muncă disponibile în […]
Brains Consulting SRL
str. J.H. Pestalozzi, nr. 3-5, cam 207
Timisoara, Romania
sediul social:
str. Dreptatea, nr.16, ap. 11
Timisoara, Romania
Email: office @ brainsconsulting.ro
Phone: 0040 729 478762
Web Design by Dow Media | Gazduire Web BanatHost.ro