Curs Vânzări
✅ Agendă curs Vânzări
Modul 1: Pregătirea vânzării
Sintetizarea informațiilor esențiale despre client;
Setarea obiectivelor în funcție de stadiul clientului;
Clarificarea unor întrebări la care dorește să afle răspunsul în timpul vizitei/
conversației telefonice/emailului;
Construirea mesajelor cheie pe care urmează să le transmită în timpul vizitei/
apelului telefonic/emailului;
Identificarea posibilelor obstacole și soluții la acestea.
Modulul 2: Apelul telefonic și email-ul de vânzări
Deschiderea apelului telefonic într-un mod remarcabil; Declanșarea interesului clientului;
Obținerea acordului clientului;
Ținută și atitudine în gestionarea apelului telefonic;
Componente cheie ale unui email de vânzare.
Modulul 3: Deschiderea întâlnirilor de vânzare
Întâmpinarea clientului;
Comunicare verbală și non-verbală persuasivă; Obținerea acordului clientului;
Ținută și atitudine în deschiderea vizitei;
Tipologii de clienți și modalități de abordare.
Modulul 4: Descoperirea nevoilor reale ale clientului
Ascultarea clientului;
Formularea inteligentă a întrebărilor (Cadru, Probleme și Intenții); Identificarea criteriilor de achiziție ale clientului;
Introducerea de elemente competitive în criteriile de achiziție;
Identificarea nevoilor clientului.
Modului 5: Gestionarea conversației de vânzări
Descoperirea ierarhiei de luare a deciziilor clientului și influențarea acesteia; Prezentarea soluției în termeni de Avantaje și Beneficii (CAB);
Utilizarea tehnicilor de persuasiune în prezentarea soluției;
Prezentarea soluției ca valoare;
Modalități de prezentare prețului;
Comportamentul care duce către închiderea vânzării.
Modului 6: Gestionarea obiecțiilor
Identificarea corectă a obiecțiilor prezentate de client; Identificarea obiecțiilor ascunse;
Clarificarea obiecțiilor;
Răspunsul profesionist la obiecții;
Eliminarea îndoielilor clientului;
Transformarea obiecțiilor în avantaje.
Modului 7: Închiderea vânzării
Pașii de închidere a vânzării;
Tehnici de închidere a vânzării în cadrul discuției de vânzări; Tehnici de închidere a vânzării prin follow – up profesionist.
Training-ul este organizat astfel încât 70 % reprezintă partea aplicată/practică și 30 % - componenta teoretică.
✅ Durata training: 24 ore care pot fi împărțite în 6 module a câte 4 ore/ modul, 8 module a câte 3 ore/modul, 12 module a câte 2 ore/modul.
✅ Training-ul poate fi ținut off-line.
—-------------------
Lector curs: Victoria Bulai
despre Victoria Bulai
- peste 7 ani experiență în livrarea de cursuri
- 15 ani experiență în business
A creat peste 100 de articole în domenii de expertiză
- A livrat peste 6000 de ore de training sau consultanță pentru echipe și one to one.
Arii de expertiză : Resurse Umane, Managementul Resurselor Umane, Management, Time Management, Vânzări și Negociere, Comunicare Organizațională, Managementul Conflictelor.
—--------------------------
✅ Număr participanți în grupă
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți
✅ Solicitare Ofertă
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0729478762 sau trimiteți o solicitare la adresa cons@brainsconsulting.ro
📢 Dragi Infirmieri / Îngrijitori vorbitori de limba engleză, avem vești importante pentru voi! 🌍 Vă invităm să participați la webinarul "Welcome Professionals from ROI", care va avea loc vineri, 20 Decembrie, la ora 14:00 (ora României). 👩⚕️👨⚕️ În cadrul acestui eveniment, veți avea ocazia să aflați informații valoroase despre oportunitățile de muncă disponibile în […]
Brains Consulting SRL
str. J.H. Pestalozzi, nr. 3-5, cam 207
Timisoara, Romania
sediul social:
str. Dreptatea, nr.16, ap. 11
Timisoara, Romania
Email: office @ brainsconsulting.ro
Phone: 0040 729 478762
Web Design by Dow Media | Gazduire Web BanatHost.ro