Brains Consulting recruteaza:
MATERIAL PLANNER
Tip job: full-time
Nivel job: 1 - 5 ani experienta
Orase: • Timisoara
Despre companie
Compania este un partener strategic al mărcilor de băuturi din întreaga lume. Suntem liderul global pe piața Ice Cold Merchandisers (ICM) și principalul furnizor de ambalaje din sticlă pe piețele în creștere din Africa de Vest.
C
erinte
Calificari si experienta necesara:
- Studii superioare, de preferat in domeniul tehnic/ economic;
- Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie;
- Cunostinte sistem ERP modul de planificare materiale si achizitii;
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Bune aptitudini de planificare si organizare;
- Cunostinte avansate de operare calculator: Microsoft Excel, Word, PowerPoint;
- Limba engleza – nivel mediu;
Responsabilitati
Rolul principal:
- Monitorizează procesul de achiziţie şi asigură optimizarea stocului şi disponibilitatea continuă a materiei prime si a componentelor necesare pentru productia de vitrine si piese schimb, precum si a altor achizitii decise de companie.
Responsabilitati:
- Raspunde de emiterea comenzilor pentru achizitii (altele decat materiile prime care intra in componenta vitrinelor) pe baza cererii departamentelor din fabrica precum si de mijloacele fixe;
- Intocmeste si planifica comenzile de materii prime pentru un grup dat de furnizori conform raportului MRP emis in sistemul ERP asigurandu-se de respectarea procedurilor companiei;
- Intocmeste si analizeaza previziunile de achizitii MRP pentru toti furnizorii pe baza planului de productie din sistem cu scopul de a respecta termenele de livrare agreeate cu furnizorii si a le permite acestora sa pregateasca la timp comenzile noastre;
- Asigura introducerea la timp a tuturor parametrilor logistici in sistemul ERP (pentru zona de aprovizionare) cu scopul de a optimiza operarea departamentului, a fi eliminate erorile si de a reduce intarzierile;
- Preia codurile noi create de departamentul tehnic pentru materiile prime si se asigura ca toate codurile existente au informatiile corect introduse in sistem;
- Comunică, administrează şi urmareste plângerile adresate furnizorilor (preturi gresite, facturi incorecte, intarzieri in livrare, cantitati gresite, etc), pentru a îmbunătăţi serviciile furnizate;
- Monitorizeaza permanent statusul comenzilor deschise, conform modificarilor planului de productie, concentrandu-se pe onorarea acestora la timp cu scopul de a reduce intarzierile sau a amanarii/anularii lor cand este cazul;
- Se asigura ca sunt respectate si intocmite toate documentele necesare procesului de achizitie, verifica acuratetea facturilor ce corespund comenzilor emise cu scopul de a reduce erorile de comanda sau de plata;
- Creaza si analizeaza rapoartele de stocuri generate de sistem pentru toate componentele de productie cu scopul de a urmari si mentine nivelul necesar al stocurilor;
- Urmareste emiterea facturii de stornare si se asigura ca marfa va fi livrata corect din punct de vedere cantitativ si calitativ;
- Mentine relatia cu furnizorii (interni, externi) prin intalniri regulate;
- Raspunde de plasarea comenzii ferme catre furnizor dupa ce in prealabil aceasta a fost aprobata de comitetul de achizitii al fabricii si se asigura ca marfa solicitata este livrata in timp util;
- Colaboreaza cu departamentul de logistica pentru a asigura transportul marfurilor solicitate, daca este cazul;
- Se asigura ca marfa livrata de catre furnizor in urma comenzii plasate indeplineste conditiile cerute din punct de vedere al cantitatii, pretului si al calitatii (in colaborare cu departamentele care au initiat cererea);
- Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre;
- Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre;
📢 Dragi Infirmieri / Îngrijitori vorbitori de limba engleză, avem vești importante pentru voi! 🌍 Vă invităm să participați la webinarul "Welcome Professionals from ROI", care va avea loc vineri, 20 Decembrie, la ora 14:00 (ora României). 👩⚕️👨⚕️ În cadrul acestui eveniment, veți avea ocazia să aflați informații valoroase despre oportunitățile de muncă disponibile în […]
Brains Consulting SRL
str. J.H. Pestalozzi, nr. 3-5, cam 207
Timisoara, Romania
sediul social:
str. Dreptatea, nr.16, ap. 11
Timisoara, Romania
Email: office @ brainsconsulting.ro
Phone: 0040 729 478762
Web Design by Dow Media | Gazduire Web BanatHost.ro