Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

MATERIAL PLANNER

Brains Consulting recruteaza:

MATERIAL PLANNER

Tip job: full-time
Nivel job: 1 - 5 ani experienta
Orase: • Timisoara

 

Despre companie
Compania este un partener strategic al mărcilor de băuturi din întreaga lume. Suntem liderul global pe piața Ice Cold Merchandisers (ICM) și principalul furnizor de ambalaje din sticlă pe piețele în creștere din Africa de Vest.

C

erinte
Calificari si experienta necesara:
- Studii superioare, de preferat in domeniul tehnic/ economic;
- Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie;
- Cunostinte sistem ERP modul de planificare materiale si achizitii;
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Bune aptitudini de planificare si organizare;
- Cunostinte avansate de operare calculator: Microsoft Excel, Word, PowerPoint;
- Limba engleza – nivel mediu;

Responsabilitati
Rolul principal:
- Monitorizează procesul de achiziţie şi asigură optimizarea stocului şi disponibilitatea continuă a materiei prime si a componentelor necesare pentru productia de vitrine si piese schimb, precum si a altor achizitii decise de companie.

 

Responsabilitati:
- Raspunde de emiterea comenzilor pentru achizitii (altele decat materiile prime care intra in componenta vitrinelor) pe baza cererii departamentelor din fabrica precum si de mijloacele fixe;
- Intocmeste si planifica comenzile de materii prime pentru un grup dat de furnizori conform raportului MRP emis in sistemul ERP asigurandu-se de respectarea procedurilor companiei;
- Intocmeste si analizeaza previziunile de achizitii MRP pentru toti furnizorii pe baza planului de productie din sistem cu scopul de a respecta termenele de livrare agreeate cu furnizorii si a le permite acestora sa pregateasca la timp comenzile noastre;
- Asigura introducerea la timp a tuturor parametrilor logistici in sistemul ERP (pentru zona de aprovizionare) cu scopul de a optimiza operarea departamentului, a fi eliminate erorile si de a reduce intarzierile;
- Preia codurile noi create de departamentul tehnic pentru materiile prime si se asigura ca toate codurile existente au informatiile corect introduse in sistem;
- Comunică, administrează şi urmareste plângerile adresate furnizorilor (preturi gresite, facturi incorecte, intarzieri in livrare, cantitati gresite, etc), pentru a îmbunătăţi serviciile furnizate;
- Monitorizeaza permanent statusul comenzilor deschise, conform modificarilor planului de productie, concentrandu-se pe onorarea acestora la timp cu scopul de a reduce intarzierile sau a amanarii/anularii lor cand este cazul;
- Se asigura ca sunt respectate si intocmite toate documentele necesare procesului de achizitie, verifica acuratetea facturilor ce corespund comenzilor emise cu scopul de a reduce erorile de comanda sau de plata;
- Creaza si analizeaza rapoartele de stocuri generate de sistem pentru toate componentele de productie cu scopul de a urmari si mentine nivelul necesar al stocurilor;
- Urmareste emiterea facturii de stornare si se asigura ca marfa va fi livrata corect din punct de vedere cantitativ si calitativ;
- Mentine relatia cu furnizorii (interni, externi) prin intalniri regulate;
- Raspunde de plasarea comenzii ferme catre furnizor dupa ce in prealabil aceasta a fost aprobata de comitetul de achizitii al fabricii si se asigura ca marfa solicitata este livrata in timp util;
- Colaboreaza cu departamentul de logistica pentru a asigura transportul marfurilor solicitate, daca este cazul;
- Se asigura ca marfa livrata de catre furnizor in urma comenzii plasate indeplineste conditiile cerute din punct de vedere al cantitatii, pretului si al calitatii (in colaborare cu departamentele care au initiat cererea);
- Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre;
- Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre;

 

Formular de aplicare

×
 Browse …
in format .doc, .pdf, .txt (max. 1 MB)
Sunt de acord ca Brains Consulting SRL să utilizeze și să stocheze datele introduse de mine, conform prevederilor GDPR.

Recomandări de la Clienții și Candidații noștri

Blog

Cum să construiești echipe de vânzări la nivel național în 2025

Cum să construiești echipe de vânzări la nivel național în 2025   Adaptabilitate. Tehnologie. Oameni potriviți.   Într-un context economic marcat de digitalizare accelerată și competiție tot mai acerbă, construirea unei echipe de vânzări eficiente la nivel național nu mai este doar o chestiune de recrutare. Este o strategie completă, bazată pe date, leadership și […]

vezi mai multe articole aici

Parteneri

URMĂRIȚI-NE PE SOCIAL MEDIA

Brains Consulting SRL
str. J.H. Pestalozzi, nr. 3-5, cam 207
Timisoara, Romania

sediul social:
str. Dreptatea, nr.16, ap. 11
Timisoara, Romania

Email: office @ brainsconsulting.ro
Phone: 0040 729 478762

Web Design by Dow Media | Gazduire Web BanatHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram